
Quina volta en bici més exitosa. I jo no hi era... Serà possible? Lamente la meua absència. Però no es pot estar a missa i repicant. Vaig dormir fins a tard i em vaig posar a redactar un projecte que hem presentat a uns ajuts; ja en tindreu notícia.
Maria, Vicent, us en dec una (de volteta i de visita). Ja em contareu si us ha agradat aquesta...
Totes les fotografies de la volta en bici per la vall del Vernissa, ací, gentilesa de La Rotovense Musical.
Algú va dir: Jordi desertor! a modo de disgust per no vindre després d'amortinar... Però bé, una altra volteta hi serà, "n'est pas"? Oi? Sí, no?
ResponEliminaGràcies per penjar-hi les fotos, així us deixem en les dents llargues.
Salve Vernissa!!
eei jordi!
ResponEliminacom va això?
unes fotos genials... mira que us ho passeu bé, eh?!
ja sabeu, rotovense, que us recolzem en tot el que faça falta. per un costat us estan punxant, però nosaltres som més forts.
salut i lluita endavant!
Uns més que altres... s'ho passen bé.
ResponEliminaPer cert, ànims amb els exàmens, amb eixe examen de valencià.
Veig que no pares a l'institut. A veure si reprenc també això d'escriure. Ara mateix no m'urgeix i estic convalescent d'una setmana malalt.
Recuperem-nos que ens venen moltes coses al damunt.
Salut i endavant!