01 de març 2008

Festa i solidaritat


Aitana ens informa d'aquest concert pel Sàhara. Doneu-li difusió els qui passeu per ací.

Ah! i sort per als Escak: nou equip per assajar, local condicionat, nova veu del grup... Ànims!

1 comentari:

  1. Hola Jordi!! Quant de temps!

    al final el concert val dos eus i han canviat alguns grups: ni Enema ni Linea de Fuego no van, però s'ha afegit The Solo's o alguna cosa així. No sé qui són...
    La resta de grups continuen igual.

    Allí ens vorem, no?

    Un beset!

    ResponElimina