Això ja és abusar, deu pensar algú. Jo n'estic acord. Però és el que hi ha. Ens n'anem de nou a Itàlia. Aquesta vegada tenim la sort que som una bona colla: 16 joves de la Safor -i algun de la Ribera-, amb un objectiu comú: passar-nos-ho d'allò més bé, mentre ens empapem del treball dels amics de l'ecomuseu de la Judicària. Ells ens han preparat tot un seguit d'activitats per a tota una setmana.
No hi ha temps per a parlar de la vessant més positiva de les falles, per allò de contribuir a trencar tòpics. Tampoc, dels breus dies de Pasqua (alguna torrada de xulles i embotit i el retorn al berenar tradicional, a la pinada del monestir de Sant Jeroni). Ara toca anar-se'n. I passar-ho bé. Entretant, per si us entra la curiositat, podeu resseguir les nostres passes al Quadern de l'ecomuseu. Amb ell tots nosaltres ens comunicarem amb la resta de membres i amb els qui seguiu la tasca constant i silenciosa de la iniciativa. Per cert, hem estrenat un canal de Youtube: ací teniu un reportatge emés a Gandia Televisió (Marta -per si em "sents"-, a veure quan puc escriure't, per a que em passes aquell que vas dirigir tu! Calla, filla, que sóc un poc trasto!).
(Enllaç de la segona part del reportatge).
Doncs això, que me'n vaig... però tornaré!
Hola, Jordi, molta sort a Itàlia. I tranquil, deixa a Alfaro, a Òscar i a Júlia, que el seu report és molt més complet! Però si t'entestes a tindre el repor de Bios, tranquil, està a casa i no es mou :) Ale, bona feina i a passar-ho bé!
ResponElimina