"Molts de matins, quan s'ha fet de dia i és tot clar, hi anàvem a mirar els dibuixos, les guixades i els emmangraments que la decoraven" (J. V. Foix)
Ha estat genial!!!!!!!sobre tot la utopia després de la xarrada...la de la taula de baix...guaitant projectes a l'horitzó!!1xv
Ha estat genial!!!!!!!
ResponEliminasobre tot la utopia després de la xarrada...la de la taula de baix...guaitant projectes a l'horitzó!!1
xv