09 de març 2009

Invitació




Cliqueu sobre la imatge per ampliar-la. 

1 comentari:

  1. Ha estat genial!!!!!!!
    sobre tot la utopia després de la xarrada...la de la taula de baix...guaitant projectes a l'horitzó!!1
    xv

    ResponElimina