"Molts de matins, quan s'ha fet de dia i és tot clar, hi anàvem a mirar els dibuixos, les guixades i els emmangraments que la decoraven" (J. V. Foix)
Un poc indignat sí que estava...
Ei,i tu??? On ets?
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Vaig a fer-me amb el llibre no reste esperar que me'l regales pq podrien passar anys...així que demà a Gavina a demanar-lo!xv
Un poc indignat sí que estava...
ResponEliminaEi,i tu??? On ets?
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaVaig a fer-me amb el llibre no reste esperar que me'l regales pq podrien passar anys...així que demà a Gavina a demanar-lo!
ResponEliminaxv