Resulta curiós que un professional com ell ens explique el seu procés d'aprenentatge en les noves tecnologies. Ja l'he afegit a la llista de blogs. De segur que en podeu traure suc. I d'ací prompte estarà a Gandia en una jornada internacional sobre innovació docent en català: http://www.infosafor.com/index.php/actualitat/saforblues/1325-gandia-acull-unes-jornades-internacionals-sobre-innovacio-en-la-docencia-en-catala-
"Molts de matins, quan s'ha fet de dia i és tot clar, hi anàvem a mirar els dibuixos, les guixades i els emmangraments que la decoraven" (J. V. Foix)
03 de setembre 2009
El blog d'un savi que aprén dia a dia
Hui, de retruc, he descobert un blog -un dels dos blogs- de Daniel Cassany: http://emigrantdigital.blogspot.com/. Crec que vaig llegir alguna cosa d'ell al llarg de la carrera pero va ser al CAP on ens vam trobar amb la seua oferta sobre escriptura i ensenyament. Ara en tinc un, de llibre, pendent a la tauleta.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada