Gràcies, mariners i marineres, valldalbaidina, Fran... que heu vingut per compartir una estoneta amb nosaltres -mentre la pluja ha decidit caure, tota, a Benifairó-; gràcies, saforahuis i valldignencs; i, a la gent del cafenet, més que això: moltes moltes gràcies.
"Molts de matins, quan s'ha fet de dia i és tot clar, hi anàvem a mirar els dibuixos, les guixades i els emmangraments que la decoraven" (J. V. Foix)
02 de maig 2010
Gratitud
En dies com aquests, u oblida el cansament, perquè ho compensa abastament la professionalitat i l'humanitat de les personetes que treballen ben a prop; la companyia i la presència de les persones que més estimes; i la il·lusió de la gent que comparteix projecte. I només lamentes no tornar una visita a aquells qui te l'han feta ni acabar a les tantes de festa per Pedreguer.
Etiquetes de comentaris:
personal
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
Xè, una llàstima no haver-me pogut apropar a la Safor, Jordi! A la pròxima serà! :-)
Publica un comentari a l'entrada