26 de març 2008

Me'n vaig...

Això ja és abusar, deu pensar algú. Jo n'estic acord. Però és el que hi ha. Ens n'anem de nou a Itàlia. Aquesta vegada tenim la sort que som una bona colla: 16 joves de la Safor -i algun de la Ribera-, amb un objectiu comú: passar-nos-ho d'allò més bé, mentre ens empapem del treball dels amics de l'ecomuseu de la Judicària. Ells ens han preparat tot un seguit d'activitats per a tota una setmana.

No hi ha temps per a parlar de la vessant més positiva de les falles, per allò de contribuir a trencar tòpics. Tampoc, dels breus dies de Pasqua (alguna torrada de xulles i embotit i el retorn al berenar tradicional, a la pinada del monestir de Sant Jeroni). Ara toca anar-se'n. I passar-ho bé. Entretant, per si us entra la curiositat, podeu resseguir les nostres passes al Quadern de l'ecomuseu. Amb ell tots nosaltres ens comunicarem amb la resta de membres i amb els qui seguiu la tasca constant i silenciosa de la iniciativa. Per cert, hem estrenat un canal de Youtube: ací teniu un reportatge emés a Gandia Televisió (Marta -per si em "sents"-, a veure quan puc escriure't, per a que em passes aquell que vas dirigir tu! Calla, filla, que sóc un poc trasto!).



(Enllaç de la segona part del reportatge).
Doncs això, que me'n vaig... però tornaré!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola, Jordi, molta sort a Itàlia. I tranquil, deixa a Alfaro, a Òscar i a Júlia, que el seu report és molt més complet! Però si t'entestes a tindre el repor de Bios, tranquil, està a casa i no es mou :) Ale, bona feina i a passar-ho bé!