18 d’octubre 2011

Des de Borró, també. I punt

No em puc queixar de falta motius per a escriure. No serà perquè la tasca diària al grup municipal de Ròtova, al BLOC JOVE o al BLOC comarcal no me'n done, de motius, d'arguments i de temes. Ben al contrari, el ritme, sovint, m'impedeix passar a net les impressions, les troballes, etc. i moltes vegades, en els millors dels casos, tot queda guardat amb anotacions esparses en un de tants quaderns.
Ara m'han oferit -i jo no he pogut renunciar-hi- un nou espai, molt humil, tot i que en un mitjà important. Faré la meua columneta a El Punt-Avui, que he titulat "Des de Borró". No calen massa justificacions sobre el títol, perquè les teniu totes allà mateix, al primer article, a manera de presentació. La columna, si no vaig errat, es visionarà en les seccions locals esmentades a l'article en qüestió, gràcies al sistema de programació 'a la carta' (cada lector pot entrar per la secció del seu propi municipi) que té dissenyat este mitjà.
El Punt-Avui ha estat cobrint, tot cal dir-ho, de manera exemplar la nostra tasca des que ens presentàrem fins a hui. I ara, de tant de contacte, potser ens hem deixat remullar. Esperem que l'experiència siga profitosa i que allò que diguem tinga algun interés per a tots vosaltres.