01 de setembre 2008

Moments. L'estiu, com passa!


Hui ens hem posat de bon matí a la faena, d'una manera més accelerada que de costum. Serà setembre, seran els terminis que s'escurcen, que s'acaben. I ara que em retirava a descansar, m'he aturat un moment per veure què he dit, què no, quins temes han generat interés (la gent no es llança a deixar els comentaris que van fent-me personalment, serà possible...) i sobre quins altres m'he explaiat massa.
Ara que l'estiu "funcional" el podríem donar per acabat -tot i que em resta buscar una setmaneta per a fer vancances, les vacances perdudes-, he fet un repàs ràpid de trobades i records que no puc deixar d'esmentar: com la vinguda d'unes persones molts especials a les nostres terres: els meus cosinets francesos, uhmm, quant de temps! Julia entra al blog i el ressegueix de tant en tant. Per a ella he posat un traductor al francés. Rosi també se'n va vindre amb ella. I Laurent, Bruno, Mari, etc. Per a ells, va dedicat aquest post -la resta, m'ho permetreu-.
Des d'aquella nit de Sant Joan, han passat ja moltes coses. Hem fet un munt d'eixides curtes, de passejades; alguna d'elles heroïca, per les condicions climatològiques nocturnes a la vora de la mar (quina experiència! Espere que aquells olivers es tornen a apuntar a algun altre comboi semblant!). Passejades i concerts, de més o menys tirada: cutarock, més que rock, beniarock... ah i les festes de Llocnou i Almiserà.
La pujada a la casa dels Garcia, la platja... I la pell blanca, hi ha coses que no tenen remei! El passeig amb Vicent "planta", de qui m'agradaria parlar breument en algun altre moment. Eps, i el voluntariat pels conreus valencians, però això quasi quasi que és parlar de faena. I això ja ho farem en una altra ocasió.

1 comentari:

José Mª Peiró ha dit...

Per al·lusions...
LLegint i absorbint tot (o quasi) el que veguem per la pantalla amb una mena d'inèrcia individualista, que apenes parem a comentar. Parle en general, de comentar articles o escrits, i parle de que absorbim massa però no ens mullem gens.
I sembla que s'ha passat volant l'estiu, al menys la part pura i dura del mateix. Ens queda setembre però ja tornant a la "normalitat".