28 de setembre 2008

Premi Paracelso

Fa unes setmanes, pegant una volta per diversos blogs, vaig topar amb el post en què Marta ens atorgava el premi Paracelso. I clar, com podreu entendre, és el que menys em podia esperar. El nom complet del premi és "Paracelso 2008: Imaginaria Por Tus letras y tu magia". Referenciem la Lucrècia, ja ens ho perdonarà, qui explica l'origen del premi.

El meu blog premiat? A quin sant? La raó que ho justifica és "Per democratitzar la màgia de la literatura". Es devia tractar, per tant, d'un premi per a l'experiment de què us parlava fa uns quants posts.
La veritat és que estic més que content i, tot i que els milers d'euros m'hagueren vingut bé a mi, he de compartir-los amb Christelle, l'altra autora d'Un assaig de literatura a 2.0. Gràcies, Marta. Ja t'ho vaig comentar l'altra dia al Correllengua: ho tenia preparat en esborrany, en espera d'acabar-lo d'escriure i elegir els meus premiats. Últimament ho solc fer prou.
Christelle, el sopar el pagues tu!
I els meus premiats són dos; n'hi ha molts d'altres que, per suposat s'ho mereixen:
-el blog de l'Associació Cultural Correllops; ells com ningú ens presenten la màgia de la cultura popular en ple segle XXI.
- El Quadern de José Maria: qui sinó ell pot veure la natura amb eixa mirada mig màgica mig amatent?
Confesse que potser els haguera atorgat el premi a pesar que aquest haguera tingut una altra temàtica o presentació. Es mereixen un premi, i ací està.

1 comentari:

a.c.correllops ha dit...

Moltes gràcies pel premi!
Això sempre alegra i dona anims per continuar amb el blog.
Jo votaré a la revista crisi que apareix incialment en internet per despres eixir al carrer. Pegueu una miradeta i voreu la seua màgia!
http://polaris.moviments.net:8000/ca

Salut!